Menu
چهارشنبه, 01 آبان,1398

مدل تعالی صنعت گردشگری

اصول بنیادین تعالی صنعت گردشگری

سازمان هایی که قدم در راه تعالی می گذارند، عمیقا به هشت اصل بنیادین تعالی اعتقاد و باور دارند. این اصول عبارتند از:

 

اصول بنیادین تعالی صنعت گردشگری

 

مدل تعالی صنعت گردشگری

 

مدل تعالی صنعت گردشگری شامل نه معیار است که پنج معیار اول، به عنوان توانمند ساز سازمان و چهار معیار بعدی نتایج برگرفته از عملکرد سازمان می باشد همانگونه که در شکل زیر مشاهده می شود این معیارها در شکل نمادین یک درخت مدل سازی گردیده اند که پنج معیار توانمندساز ریشه و تنه درخت محسوب گردیده و چهار معیار نتایج برگ و بار درخت شبیه سازی شده اند.

توانمندسازها:

 مدیریت
خط مشی و راهبردها
سرمایه انسانی
منابع  و همکاری ها
فرایندهای مدیریت بازار و ارائه خدمات و محصولات گردشگری

 

نتایج:

نتایج گردشگران
نتایج سرمایه انسانی
تایج جامعه میزبان، محیط زیست و منابع طبیعی
نتايج سازمان

مدل تعالی صنعت گردشگری 

دی ان ان