حمایت مالی از زیست بوم نوآوری و صنایع خلاق گسترش می‌یابد


به منظور همکاری در ایجاد و توسعه شتابدهنده‌های تخصصی، مراکز نوآوری و حمایت از زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی تفاهم نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هلدین سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به نمایندگی از بنیاد مستضعفان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه که با حضور مسئولین دو نهاد از جمله دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی این معاونت به امضاء رسید، تاکید ویژه‌ای بر توسعه صنایع خلاق و فرهنگی دارد.

ایجاد ساز و کار و بستری مناسب جهت توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه‌های مرتبط با توسعه، پیشرفت وعدالت اجتماعی و فرهنگی کشور با استفاده ازپتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، فناور و نوآور، بخشی از توافق انجام گرفته میان این دو نهاد است.

همچنین توافق شد که دو طرف همکاری های خود را در زمینه ایجاد و توسعه شتابدهنده‌های تخصصی، مراکز و کارخانه‌های نوآوری توسعه دهند.

همکاری مشترک در راهبری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ موضوعات مرتبط با توسعه، پیشرفت و عدالت اجتماعی و فرهنگی بر اساس اختیارات و ماموریت‌های بنیاد و چارچوب قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و برنامه حمایت از زیست بوم شرکت‌های خلاق، محور دیگری بود که در این تفاهم نامه به آن اشاره شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *