با برگزاری نخستین نمایشگاه «فناوری و صنایع فرهنگی»؛ آینده ای روشن برای فرهنگ


به گفته احمد مسجد جامعی؛ در آینده ای نزدیک شاهد مورد نیاز بودن بیشتر محصولات صنایع فرهنگی در جامعه خواهیم بود و برزگزاری چنین رویدادهایی می تواند ذهنیت جامعه را در تجاری سازی فرهنگ روشن تر کند.

احمد مسجد جامعی در گفتگو با خبرنگار سیناپرس و در خلال بازدید از نخستین نمایشگاه «فناوری و صنایع فرهنگی» با اشاره به آینده روشن فرهنگ با برگزاری چنین رویدادهایی گفت: نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی ؛ نمایشگاهی بجا بود و امیدوارم تعداد شرکت های زیر مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی بیشتر شود و در کل آینده خوبی برای فرهنگ پیش بینی می شود؛ چراکه امروزه توسعه فرهنگی به چنین رویدادی نیاز دارد.

وی گفت: قطعا در آینده ای نزدیک شاهد مورد نیاز بودن محصولات صنایع فرهنگی خواهیم بود  و برگزاری چنین رویدادهایی می تواند ذهنیت جامعه را در تجاری سازی فرهنگ روشن تر کند.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: تنها نقدی که در این زمینه وجود دارد این است که ترویج و معرفی محصولات این نمایشگاه و شرکت های وابسته به پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با کندی صورت می گیرد و باید تیم روابط عمومی قوی تری در پس این جریان وجود داشته باشد.

وی افزود: این فرآیند بدون شک در اقتصاد فرهنگ بسیار تاثیرگذار خواهد بود و ما در آینده ای نزدیک شاهد آن در بخش های گوناگون خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *