برگزاری دوره آموشی مدیریت ارشد کسب و کار در صنایع فرهنگی


اولین جلسه دوره‌های آموزشی مدیریت ارشد کسب و کار در صنایع فرهنگی از روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه 99 به مدت دو ماه در محل پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی آغاز به کار کرد.

در راستای قرارداد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی اولین دوره آموزشی مدیرت کسب و کار در صنایع فرهنگی با هدف آموزش و توانمندسازی مدیران و کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی از تاریخ 29 اردیبهشت ماه 99 آغاز به کار کرد.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و سخنران آغازین دوره در اولین روز کلاس‌های دوره MBA، ضمن تأکید به اهمیت فرهنگ در جوامع به جایگاه ارزشی و اقتصادی آن نیز در چارچوب صنایع فرهنگی اشاره کرد. رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با مطرح کردن موضوع «محیط‌‌‌شناسی» شناخت ابعاد، جوانب و ویژگی‌های گوناگون فرهنگ را از ضرورت‌های مطالعه صنایع فرهنگی بیان کرد.

اولین جلسه دوره‌های آموزشی مدیریت ارشد کسب و کار در صنایع فرهنگی با مقدماتی از محیط‌شناسی فرهنگی و مبانی نظری فرهنگ به عنوان دریچه ورود به مباحث صنایع فرهنگی در محل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

دوره‌های آموزشی MBA صنایع فرهنگی به مدت دو ماه به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برای مدیران وکارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *