مراسم گرامیداشت دومین سالروز تأسیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی


مراسم گرامیداشت دومین سالروز تأسیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی عصر روز چهارشنبه  30 اردیبهشت ماه 99 با حضور ریاست، معاونین، اعضای پارک، تنی چند از مدیران دانشگاه علم و فرهنگ و اصحاب هنر در محل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با عنایت به رسالت کشوری و ظرفیت‌های موجود خود و با در نظر گرفتن نیاز کشور در حوزه فرهنگ و هنر با مجوز وزارت علوم،تحقیقات و فناوی برای توسعه و تجاری‌‏سازی فناوری‌‏های نرم و اشتغال‌زایی در بخش فرهنگ و هنر، صنایع دستی، گردشگری و… با حوزه نفوذ ملی از 22 اردیبهشت 1397 آغاز به کار کرده است.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو ریاست پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در این مراسم گفت: به یاری خداوند متعال توفیقات زیادی در این دو سال نصیب پارک شده که همکاری و همدلی جمع همکاران در پارک یکی از دلایل روشن موفقیت‌های به دست آمده بوده و این موفقیت‌ها را از زبان دیگران می‌گوییم.

دکتر ایمانی خوشخو در ادامه از دورنمای ۵ سال آینده پارک اظهار خرسندی کرد و بیان کرد: جای خالی صنایع خلاق را در کشور پر می‌کنیم و در حال حاضر چون متأسفانه درآمدهای دیگر کشور از بین رفته، صنایع فرهنگی می‌تواند پیشرفت زیادی داشته باشد.

دکتر علی حسنی معاون پشتیبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از آرزوی توفیق الهی برای همکاران و قبولی طاعات همه، سالگرد پارک را تبریک گفته و از همه همکاران که به نوبه خود و با تمام ظرفیت تلاش کردند که کارها پیش برود تشکر کردند.

دکتر حسنی در ادامه گفت: ما در چهل سال گذشته توفیق خدمت و همکاری با دکتر ایمانی در جهاد را داشتیم و  در پارک هم در کنار ایشان هستیم و انشاله به موفقیت‌های بزرگ برسیم.

مهندس مهدی عباسی معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گفت که موفقیت پارک را مرهون همکاری همه همکاران پارک و حضور و راهنمایی دکتر ایمانی خوشخو و دکتر حسنی هستیم و انشاله پارک با شعار «کاری کنیم کارستان» که در دو سال گذشته برای خودش انتخاب کرده در سال‌های آینده نیز این شعار محقق شود.

در پایان برنامه دکتر نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران  که از اساتید برجسته موسیقی سنتی ایران، مهمان ویژه این مراسم بود با اجرای زیبای خود به برنامه شور خاصی داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *