پیش بینی رشد صنایع فرهنگی کشور در 5 سال آینده


رئیس پارک ملی علوم و فناوری ‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، رشد صنایع فرهنگی کشور در پنج سال آینده و شکوفایی این صنعت در یک برنامه میان مدت ده ساله را پیش بینی کرد.

محمد حسین ایمانی خوش خو رئیس پارک ملی علوم و فناوری ‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور در گفت وگو با خبرگزاری فارس، رشد و توسعه صنایع فرهنگی کشور در سال های پیش رو را پیش بینی کرد.

وی با اشاره به بازار و افق آینده علوم و فناوری ‌های نرم و صنایع فرهنگی در ایران و جهان، گفت: توسعه و رشد صنایع فرهنگی در کوتاه مدت و برنامه پنج ساله می تواند محقق شود و این صنعت در میان مدت و برنامه ده ساله می تواند شکوفا شود.وی گفت: در حال حاضر در حال فراهم آوردن زیرساخت ها هستیم. ضمن اینکه، توجه به این حوزه بیشتر جلب شده و با این اتفاقات فکر می کنم در مدت زمان مشخص، صنعت فرهنگی فعال و قابل توجهی را در کشور داشته باشیم.

راه اندازی پارکی تخصصی برای حمایت از صنایع فرهنگی

وی یادآور شد: پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با توجه به نیازهای کشور در تامین درآمد با استفاده از منابع جدید، در سال ۱۳۹۷ با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شده و به عنوان یک پارک تخصصی فعالیت خود را در حیطه فرهنگ و حوزه علوم انسانی آغاز کرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *