پرونده دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به سرانجام رسید


مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، روز سه شنبه 14 مرداد ماه به صورت مجازی و تعداد محدودی از مهمانان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور روسای شورای سیاست گذاری، شورای علمی و فنی جایزه به همراه تیم ارزیابان و منتخبین دوره دوم جایزه برگزار شد، پیام تصویری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت اختتامیه دومین جایزه پخش گردید. همچنین پس از خوشامد گویی دکتر سید سعید هاشمی، ریاست دانشگاه علم و فرهنگ، رییس جایزه و رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو به سخنرانی پرداختند. همچنین آقای دکتر ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ایراد سخنرانی پرداختند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری دومین دوره خود را پس از گذراندن فرآیند ارزیابی میان مجموعه های واجد شرایط گردشگری، و اهدای جوایز برگزیدگان که در سطوح تعهد به تعالی، اشتهار به تعالی یک الماس، اشتهار به تعالی دو الماس و اشتهار به تعالی سه الماس، منخب شده بودند، به پایان رسانید.

اسامی برگزیدگان دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *