بازدید رییس فرهنگستان هنر از  نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان: ضرورت تبیین نسبت میان هنر، صنعت و زیست عامه مردم


صبح روز دوم نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، میزبان  رییس فرهنگستان هنر بود.

به گزارش روابط عمومی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، دکتر مجید شاه حسینی رییس فرهنگستان هنر صبح امروز چهار‌شنبه یکم آذر ماه با حضور در نمایشگاه، ضمن بازدید از خدمات و محصولات ارایه شده در نمایشگاه،  از نزدیک با مدیران شرکت های حاضر در نمایشگاه به گفت و گو نشست.

وی در حاشیه بازدید گفت: برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهایی که مردم را ظرفیت های موجود در عرصه فناوری های نرم و صنایع خلاق آشنا نماید، بالقوه می تواند مفید باشد و بسته به همت و تلاش و هماهنگی و رویکرد مدیران، این ظرفیت‌هات بالفعل می شود.

رییس فرهنگستان هنر افزود: پارک‌های علم و فناوری فعال در حوزه صنایع فرهنگی، لازم است علاوه بر توجه به هنرمندان و مخاطبان تخصصی خود، طوری عمل کنند تا مردم هم بتوانند در برنامه های اینچنینی حضور پیدا کنند و از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردهای این حوزه آشنا شده و بتوانند از آن استفاده نمایند.

شاه حسینی با تاکید براینکه باید نسبت میان هنر، صنعت و زیست عامه مردم برای خود مردم توضیح داده شود، گفت: اگر محدودیت امکانات به شما این اجازه را نمی دهد، باید بتوانید این موضوع را با استفاده از قالب های مجازی در دسترس مردم قرار دهید تا در بین ایشان و در زندگی ایشان ظهور و بروز پیدا کند.

گفتنی است نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی از 30 آبان شروع شده و تا عصر روز پنجشنبه 2 آذر در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ ادامه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *