گزارشی از روز دوم نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان: حضور پرشور مخاطبان و مدیران – برگزاری نشست تخصصی و رویداد جذب سرمایه


روز دوم نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری و برگزاری یک نشست تخصصی و یک رویداد جذب سرمایه ادامه یافت.
به گزارش روابط عمومی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، روز چهارشنه یکم آذر ماه آقای دکتر مجید شاه حسینی، احمد مسجد جامعی، مسعود حسنلو سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم، مدیرانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روسای پارک های علم و فناوری تهرانی، مدیرانی از صنوف مختلف هنری، مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، برخی از شهردان مناطق تهران و جمع کثیری از عموم مردم از جمله بازدید کنندگان نمایشگاه بودند.

انعقاد تفاهم نامه پردیس پارک و اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر

بر اساس این گزارش برای توسعه همکاری ها و فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی و حمایت از کسب و کارهای نوین در حوزه طراحی طلا و جواهرات و بهره گیری از ظرفیت های علمی، آموزشی و کاربردی متقابل، یک تفاهم‌نامه همکاری ‌بین آقای دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و آقای حجت شفائی رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر و سنگ های قیمتی منعقد و به امضا رسید.

طراحی و اجرای دوره های آموزشی مشترک، اجرای رویدادهای استارتآپی و فناورانه، زمینه سازی برای ایجاد و راه اندازی مراکز رشد، کارآفرینی و نوآوری تخصصی و همکاری در تأسیس شرکت های خلاق و دانش بنیان، از جمله محورهای همکاری این تفاهم نامه است.

نشست تخصصی و و رویداد جذب سرمایه

در صبح روز دوم نمایشگاه همچنین رویداد جذب سرمایه (demo day) با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های منتخب و حاضر در نمایشگاه و شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری برگزار شد.

در ادامه و در عصر روز دوم نمایشگاه، نشست تخصصی چالش‌های فرآیند جذب سرمایه با حضور میثم زرگر پور مشاور توسعه کسب و کار، محمدرضا معصومی مدیر سرمایه گذاری مجموعه گلرنگ ونچرز، طه رضوی مدیرعامل سایت شب و سید محمدرضا فرحی هم بنیان گذار بیمه بازار برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *