مدیر اجرایی شرکت ایده‌پردازان نو اندیش فردا: جهان به سمت حذف کاغذ از زندگی بشر می‌رود


مدیر اجرایی شرکت ایده‌پردازان نو اندیش فردا با بیان اینکه موضوع کار این شرکت، بُعدی فراتر از کار دارد، عنوان کرد: درحال حاضر دورریز کاغذ ما برای محتواهای تبلیغاتی بسیار زیاد است و امیدواریم بتوانیم قدم موثری در کاهش مصرف کاغذ برداریم.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی- آرمین اِشبَک گفت: استفاده از کاغذ به همان اندازه که در قرون گذشته در جوامع انسانی مطرح بود، در قرن بیست و یک به سبب تاثیر منفی آن بر محیط زیست و تولید انبوه زباله مورد نقد دوستداران محیط زیست قرار گرفت و امروزه به یکی از دغدغه‌های مهم بشری بدل شده است.

وی گفت: براین اساس شرکت ایده‌پردازان نواندیش فردا در سالهای گذشته تلاش کرده است با تولید کاتالوگ‌های هوشمند در ایران، گامی بلند برای احیای محیط زیست بردارد.

مدیر اجرایی شرکت ایده پردازان نو‌اندیش فردا تشریح کرد: شرکت ما در حوزه طراحی و تولید کاتالوگ‌های هوشمند و دیجیتال فعال است. ما چهار سال پیش این محصول را وارد بازار کردیم؛ در آن زمان نمونه داخلی در بازار وجود نداشت و درحال حاضر نیز نمونه مشابهی با کاری که توسط تیم ما تولید می‌شود وجود ندارد. مجموعه ما در دوره‌های قبل در حوزه طراحی سایت و سئو فعال بود تا به این نقطه رسیدیم.

وی در ادامه گفت: از جمله دغدغه‌هایی که همواره در این مسیر داشته‌ایم، محیط زیست است. شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف برای معرفی خود همواره به کاتالوگ نیازمند هستند و کاتالوگ‌های کاغذی دورریز بالایی دارد؛ از سوی دیگر در فضای سنتی هرگز نرخ تبدیل، بررسی و مشاهده کاتالوگ توسط افراد به طور دقیق محاسبه نمی‌شود.

آرمین اشبک همچنین بیان کرد: ما می‌توانیم برای تمام شرکت‌ها، مجموعه‌ها و کسب و کارهای خرد در هر حوزه‌ای، این بستر دیجیتال را فراهم کنیم تا در حوزه مسئولیت اجتماعی قدمی برداریم و همچنین بستر دیجیتالی یک کسب و کار را به واسطه محصول ارائه شده توسعه دهیم. همچنین سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی نیز می‌توانند از مشتریان ما باشند.

وی افزود: این محصول هزینه چاپ و نیاز مجموعه‌ها به چاپ کاتالوگ را برطرف می‌کند؛ همچنین فضای بصری جذاب و به روزی را برای کاربران ایجاد می‌کند و در معرفی محصول به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند.

مدیر اجرایی شرکت ایده‌پردازان نواندیش فردا عنوان کرد: این محصول در سالهای اخیر در اروپا نتیجه‌بخش بوده است. مجموعه‌ای که ما برای کار خود از آن ایده گرفته‌ایم و محصول را بومی‌سازی کرده‌ایم، در سال ۲۰۱۹ با ترافیک ماهانه سه الی چهار میلیون کار خود را آغاز کرد و با گذشت یک سال به ۲۴ میلیون ترافیک رسید. آنچه گستردگی و مشتری داشتن این محصول برای ما مشخص می‌کند یک حرکت جهانی به این سمت است.

همچنین در خصوص چگونگی صادرات این حوزه توضیح داد: در طول این سالها چند مشتری بین‌المللی داشته‌ایم. طبق تحقیقات ما کشورهای حوزه خلیج فارس همچون امارات، بحرین و قطر تاکنون همچین پلتفرمی را در بازار خود نداشته‌اند. بنابراین بازار خوبی در کشورهای این حوزه وجود دارد. در سال آینده براساس برنامه توسعه‌ای که قرار است به زودی انجام دهیم، قصد ورود جدی به بازار بین‌الملل را داریم.

آرمین اشبک در ادامه گفت: در این مدت به واسطه نوین بودن این محصول در ایران، بخشی از کار به صورت آنلاین انجام نمی‌شد؛ برنامه توسعه‌ای که در پیش داریم به گونه‌ای است که مشتری بدون دانش برنامه‌نویسی بتواند در این پلتفرم به صورت آنلاین کاتالوگ خود را تولید کند.

وی ابراز کرد: چیزی که مهم است این است که ما روی موضوعی کار می‌کنیم که علاوه بر بعد کار، مسئولیت اجتماعی را نیز در بر می‌گیرد و آینده‌نگرانه است. جهان به سمت حذف کاغذ از زندگی بشر می‌رود و ما نیز برای سازگاری جامعه با آن تلاش کرده‌ایم. درحال حاضر دورریز کاغذ ما برای محتواهای تبلیغاتی بسیار زیاد است و امیدواریم بتوانیم قدم موثری در این مسیر برداریم.

انتهای پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *