حضور پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و طراحی استانبول


پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و طراحی استانبول (CRAFTİSTANBUL 2024) بخشی از خدمات و توانمندی های شرکت های عضو خود را در عرصه صنایع دستی در معرض دید علاقمندان قرار داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، در این نمایشگاه که از 11 تا 15 مهرماه در مرکز نمایش و هنر Kadir Topbaş شهر استانبول ترکیه برگزار شد، محصولات و توانمندی های شرکت های فعال در صنایع دستی  این پارک ارائه شد و با استقبال بازدیدکنندگان و همچنین مدیران ایرانی حاضر در کشور ترکیه قرار گرفت.

هنرهای سنتی که ماده اصلی آن خاک، سنگ، چوب یا گیاه و شیشه است و هنرهای سنتی با محوریت حیوانات و معدن و هنرهای سنتی مانند بافندگی، گلدوزی، چاپ، رنگرزی و بافندگی که ماده اصلی تولید آن نباتی /حیوانی است و همچنین جواهر، جواهرات، تسبیح و عروسک از جمله گروه های کالایی حاضر در نمایشگاه صنایع دستی و طراحی استانبول است.

این نمایشگاه با حضور طراحان، هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی برگزار می شودو پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با حضور صنایع دستی از ایران و هنرمندان حضور یافته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *