انتصاب دکتر ایمانی خوشخو به عنوان نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی به عنوان نماینده ویژه وزیر در فراهم نمودن راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، با حکم دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رییس این پارک به عنوان «نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق» منصوب شد.

شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ رئیس جمهور سابق، قرار است توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی راه اندازی ‌شود و در آن حوزه‌هایی همچون اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد فناوری‌های نرم، اقتصاد گردشگری، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی فعالیت‌های فرهنگی، تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و کریدور صادراتی و… برای راه‌اندازی سکوی تجارت و صادرات،  ایجاد شود.

محمدحسین ایمانی خوشخو دارای دکترای اقتصاد گردشگری از منچستر انگلستان، استاد تمام دانشگاه علم و فرهنگ، رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، دبیری شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاست‌گذاری‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فناورانه فرهنگی و هنری است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر مسئولیت های قبلی دکتر ایمانی خوشخو است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *