صنایع دستی ایران به لحاظ زیبایی و کیفیت، بی نظیر است


حسن دیده بان وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حضور در غرفه ایران و بازدید از ظرفیت ها و محصولات فرهنگی ارائه شده در غرفه پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، گفت: صنایع دستی ایران به لحاظ زیبایی و کیفیت، بی نظیر است.

وی افزود: ما باید بیشتر در نمایشگاه ها حضور پیدا کنیم تا این محصولات را به مردم دنیا معرفی کنیم که نتیجه ی آن افزایش ظرفیت فروش این محصولات خواهد بود و البته کمک دولت برای معرفی این ظرفیت ها بسیار کمک کننده است و دولت ها باید این راه و مسیر را برای شرکت ها و تولیدکنندگان هموار کنند.دیده بان با اشاره به خدمات و توانمندی های پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، گفت: قطعا باید برای حضور فعال در نمایشگاه ها و برنامه های فرهنگی بین المللی از ظرفیت های این پارک استفاده شود به خصوص در حوزه انیمیشن، که در ایران خیلی خوب کار شده و در دنیا حرف برای گفتن دارد، می توان امکان فروش محصولات و خدمات پویانمایی شرکت های پویا نمایی را فراهم کرد.

وی ادامه داد: ترکیه کار شاخصی در حوزه پویانمایی ندارد و کارهای ایرانیان برای ترکیه جذاب است. برای مثال در حال حاضر انیمیشن ببعی قهرمان که ساخته ایران است در 173 سالن سینمایی ترکیه به نمایش گذاشته شده است و این نشان می دهد که ما در زمینه انیمیشن برای فروش و ارائه این فناوری جای کار زیادی داریم. یکی از رسالت های پارک ملی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در حوزه انیمیشن و پویانمایی می تواند باشد که بازار بزرگی هم دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *