عقد قرارد پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با پارک دانشگاه ITU در ترکیه


هیات ایرانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و طراحی استانبول (CRAFTİSTANBUL 2024) با پارک دانشگاه ITU دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، در جلسه دیدار هیات ایرانی با تکنو پارک دانشگاه ITU ضمن معرفی این دو مجموعه به حمایت‌ها و ظرفیت‌های مشترک این دو پارک اشاره کردند. در ادامه این دیدار رئیس تکنو پارک دانشگاه ITU خواستار تفاهم‌نامه‌ای بین پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و تکنو پارک دانشگاه ITU شد تا از ظرفیت‌های مشترک این دو نهاد استفاده شود.
گفتنی است که تکنو پارک دانشگاه ITU یک پارک معتبر در حوزه‌های متعدد است که متشکل از ساختارهای مختلف است. این تکنو پارک از شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده حمایت می‌کند. همچنین این پارک در حوزه فناوری نرم از جمله انیمیشن، بازی‌ها فعالیت داشت و با شرکت‌های دنیا در ارتباط هستند.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و طراحی استانبول که از ۱۱ تا ۱۵ مهرماه در مرکز نمایش و هنر شهر استانبول ترکیه برگزار شد. در این نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در صنایع دستی این پارک ارائه شد و با استقبال بازدیدکنندگان و همچنین مدیران ایرانی حاضر در کشور ترکیه قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *