این جلسه با حضور دکتر مهدیه شهرابی فراهانی، مدیر امور همکاری های بین الملل پارک، آقای مهندس قاسم براتی، مدیر امور شرکتها های پارک، برگزار گردید، دکتر شهرابی فراهانی در ابتدا توضیح مختصری از پارک و فعالیت های پارک ارائه کرد. همچنین در ادامه به اهداف و روند برگزاری نمایشگاه کیش آی ویژن پرداخت.
آقای مهندس قاسم براتی هم ضمن اشاره به ضرورت های برگزاری نمایشگاه کیش آی ویژن، آشنایی با بازارهای بین المللی، شناخت بازارهای خارجی، جذب سرمایه گذار، شریک تجاری و نحوه ورود و فعالیت به وسیله هوش مصنوعی را دغدغه اصلی شرکت ها به ویژه در پارک بیان نمود.
آقای Taras با توجه به تجربه فعالیت خویش در زمینه هوش مصنوعی در کشورهای دانمارک، کانادا، اتحادیه اروپا، ژاپن، و فرانسه، اشاره داشت؛ اغلب درک صحیحی از هوش مصنوعی ندارند و حضور در نمایشگاه ها و کنفرانس ها به معنی ترجه کردن جدید ترین مقالات انگلیسی و علمی جدید برای کسب و کارها نیست. بلکه یک شرکت تجاری نحوه فعالیت استفاده و ورود در فضای دنیای تجارت را با استفاده از هوش مصنوعی به صورت عملیاتی و کاربردی نیاز دارد. وی با تاکید بر خلاق بودن و جوان بودن شرکت های ایرانی، فضای نمایشگاه کیش را فرصت مناسبی برای آشنایی سرمایه گذاران خارجی حتی به صورت آنلاین با بازار ایران دانست.
در این جلسه ضمن بررسی حضور موفق آمیز در نمایشگاه کیش آی ویژن، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاهی، نشست های انتقال تجربه، و سایر جلسات کاربردی در دستور کار و همکاری مشترک قرار گرفت که در برنامه های آتی امور شرکت ها و امور بین الملل پارک متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.
جلسه بررسی و برنامه ریزی فرصت های نمایشگاه کیش آی ویژن با حضور جناب آقای «Nazar Taras» به عنوان متخصص حوزه هوش مصنوعی و سرمایه گذاری کشور دانمارک و همچنین شرکت دانش بنیان گرین وب با مدیران پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی روز دوشنبه 5 خرداد 1404 به صورت آنلاین برگزار شد.
این جلسه با حضور دکتر مهدیه شهرابی فراهانی، مدیر امور همکاری های بین الملل پارک، آقای مهندس قاسم براتی، مدیر امور شرکتها های پارک، برگزار گردید، دکتر شهرابی فراهانی در ابتدا توضیح مختصری از پارک و فعالیت های پارک ارائه کرد. همچنین در ادامه به اهداف و روند برگزاری نمایشگاه کیش آی ویژن پرداخت.

آقای مهندس قاسم براتی هم ضمن اشاره به ضرورت های برگزاری نمایشگاه کیش آی ویژن، آشنایی با بازارهای بین المللی، شناخت بازارهای خارجی، جذب سرمایه گذار، شریک تجاری و نحوه ورود و فعالیت به وسیله هوش مصنوعی را دغدغه اصلی شرکت ها به ویژه در پارک بیان نمود.
آقای Taras با توجه به تجربه فعالیت خویش در زمینه هوش مصنوعی در کشورهای دانمارک، کانادا، اتحادیه اروپا، ژاپن، و فرانسه، اشاره داشت؛ اغلب درک صحیحی از هوش مصنوعی ندارند و حضور در نمایشگاه ها و کنفرانس ها به معنی ترجه کردن جدید ترین مقالات انگلیسی و علمی جدید برای کسب و کارها نیست. بلکه یک شرکت تجاری نحوه فعالیت استفاده و ورود در فضای دنیای تجارت را با استفاده از هوش مصنوعی به صورت عملیاتی و کاربردی نیاز دارد. وی با تاکید بر خلاق بودن و جوان بودن شرکت های ایرانی، فضای نمایشگاه کیش را فرصت مناسبی برای آشنایی سرمایه گذاران خارجی حتی به صورت آنلاین با بازار ایران دانست.
در این جلسه ضمن بررسی حضور موفق آمیز در نمایشگاه کیش آی ویژن، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاهی، نشست های انتقال تجربه، و سایر جلسات کاربردی در دستور کار و همکاری مشترک قرار گرفت که در برنامه های آتی امور شرکت ها و امور بین الملل پارک متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.
بدون دیدگاه