کارگزاران ارایه خدمات

نقشه راه کسب و کار ایرانیان

الوبیزنس: اولین و گسترده‌ترین پلتفرم مشاوره تخصصی کسب و کار در ایران

الوبیزنس، اولین و گسترده‌ترین پلتفرم مشاوره تخصصی کسب و کار در ایران است. این پلتفرم که محصولی دانش‌بنیان از شرکت نقشه راه کسب و کار ایرانیان است، در مدت دو سال فعالیت خود تاکنون توانسته است به بیش از 5000 کاربر خدمات مشاوره در لحظه ارایه دهد. در این پلتفرم که شامل اپ اندروید، آی او اس و نسخه تحت وب است مشاوران در حوزه‌هایی نظیر:

  1. راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار
  2. تأمین مالی و سرمایه‌گذاری
  3. بازاریابی و فروش
  4. صادرات و واردات
  5. مدیریت منابع انسانی
  6. مالیات و امورمالی
  7. بیمه و قانون کار
  8. ثبت و امور حقوق

به ارایه مشاوره می‌پردازند.

الوبیزنس بستری را فراهم آورده است که کاربران می‌توانند در لحظه با مشاوران تماس تلفنی برقرار کنند و با صرف هزینه بهینه و کمترین زمان، به راحتی از خدمات مشاوره تخصصی و نظرات متخصصان خبره بهره‌مند شوند. در حال حاضر امکان برقراری مکالمه تلفنی، هماهنگی جلسه حضوری و پرسش و پاسخ رایگان در الوبیزنس فراهم شده است.

ما تلاش داریم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، در حل مسایل کارآفرینان و فعالان کسب ‌و کار نقش مؤثری در بهبود فضای کسب‌ وکار کشور داشته باشیم.

طبق توافق با پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، شرکت‌های عضو پارک می‌توانند ماهانه به صورت رایگان از جلسات منتورینگ و مشاوره تخصصی الوبیزنس استفاده کنند.

وب سایت: alobiz.com

آپ کوک: پلتفرم تخصصی سنجش تجربه مشتری

شرح خدمات:

مشاوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری برای کلیه کسب و کارهای آنلاین و آفلاین تا سقف 25 جلسه در سال برای هر شرکت به ارزش 50،000،000 ریال شامل همراه با 20% تخفیف ویژه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی:

  1. ارایه راهکارهای عملیاتی در حوزه خدمات مشتریان در بحران
  2. ارایه شیوههای جدید در حوزه مدیریت تجربه مشتری
  3. ارایه مشاوره در خصوص نحوه صحیح برقراری ارتباط با مشتریان
  4. مشاوره تجربه کاربری دیجیتال
  5. آموزش شیوههای شناسایی تغییرات سریع رفتاری و خواستههای مشتری
  6. بررسی وضعیت سفر مشتری فعلی، جمع آوری و دسته‌بندی داده‌های موجود
  7. شناسایی و تعیین انگیزهها و اقدامات مشتریان در هر مرحله از سفر مشتری
  8. شناسایی نقاط ضعف سفر فعلی مشتری و ارایه راهکارهای رفع آنها
  9. باز طراحی سفر مشتری و بهینهسازی نقاط تماس
  10. تعریف و تعیین نقاط جمع آوری بازخوردهای مشتریان
  11. طراحی استراتژی برقراری ارتباط یکپارچه و بدون وقفه
  12. طراحی نقاط تماس با مشتری

آپ کوک: پلتفرم تخصصی سنجش تجربه مشتری

نقشه راه کسب و کار ایرانیان