امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان


تفاهم نامه همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان منعقد و امضا شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر منصور تاجری رییس جهاددانشگاهی واحد استان 27 اسفندماه در آیین امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان نهادی علمی، انقلابی و دانش بنیان در جامعه شناخته می شود، اظهار داشت: جهاددانشگاهی همیشه به دنبال انجام کارهای گزین و شاخص در حوزه های مختلف می باشد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف و متعدد پای به میدان می گذارد، ادامه داد: اما حوزه های ماموریتی این نهاد شامل فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و دانش بنیان است که تا کنون خدمات شایانی را در سطح کشور و استان انجام داده است.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان ضمن تبیین ماموریت های فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و دانش بنیان این نهاد علمی و انقلابی افزود: جهاددانشگاهی توانایی این را دارد تا زمینه و بسترهای مورد نیاز را در عرصه‌های مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و …  برای اقشار مختلف، ادارات و نهادهای گوناگون فراهم آورد.

دکتر تاجری تصریح کرد: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه فعالیت‌های بین دستگاهی و با هدف تعمیق و ارتقاء زمینه‌های همکاری مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعامل دو جانبه و به منظور همکاری و بهره‌برداری هر چه بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی در مسیر توسعه و بالندگی روز افزون استان سیستان و بلوچستان منعقد و امضا شده است.

وی گفت: بدون شک در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه فرهنگیان استان از توان و ظرفیت های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، فرهنگی، اجتماعی، و … جهاددانشگاهی استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است توسعه و گسترش همکاری های مشترک و همه جانبه و بهره مندی از امکانات و ظرفیت های طرفین در راستای برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی و … با کیفیت برای جامعه هدف در حوزه های علمی و آموزشی و فرهنگی و … جهت آموزش کاربردی و مهارت افزایی، بهره گیری از ظرفیت های آموزشی جهاددانشگاهی جهت برگزاری آموزش های کوتاه مدت عمومی عمومی و تخصصی و فوق تخصصی و مهارتی مورد نیاز دانشجویان جهت ارتقای دانش مهارتی آنان، اعمال تخفیف 40 درصدی برای دوره های آموزشی مهارت محور کامپیوتر و آموزش قرائت قرآن کریم، استفاده از قابلیت ها و امکانات علمی و آموزشی و فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی به منظور پیشبرد طرحهای مهارتی فرهنگی و آموزشی و مشاوره های مورد توافق به دانشجویان، اطلاع رسانی دوره های آموزشی کوتاه مدت، برگزاری آموزش های مورد توافق کوتاه مدت عمومی و تخصصی و فوق تخصصی و مهارتی مورد نیاز دانشجویان دانشگاه جهت ارتقای مهارتهای کاربردی آن، استفاده از ظرفیت آموزش های دوره های آموزشی و مهارتی آزاد جهت استفاده دانشجویان و کارکنان و خانواده های آنها و تامین محتوای آموزشی و فرهنگی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی که موجب رشد مهارت قرائت قرآن کریم و باورهای ایمانی و اعتقادی و بصیرت افزایی دانشجویان باشد از عمده مفاد این تفاهم نامه به شمار می رود.

دکتر منصور تاجری رییس جهاددانشگاهی استان و دکتر منصور نیک‌پناه رییس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان در آخرین روزهای اسفندماه سال 1398 این تفاهم نامه را امضا کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *