محمدحسین ایمانی خوشخو، عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شد


در حکمی از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ،دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو به عضویت کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران به مدت چهارسال منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

چهل سال نخست انقلاب اسلامی بستر و مسیری فراهم کرد تا جویبارهای کوچک فرهنگی که سرچشمه در ایثار ،جهاد و شهادت داشت،در چله ای دیگر رودهای خروشان معرفت دینی را در دریایی عظیم به هم پیوند دهد تا آغازی باشد برتمدنی نوین  که متکی برآموزه های حیات بخش و انسان ساز اسلام ،غبار جهل مدرن را ازچهره جهان امروز می زدایدو پیام فردایش سعادت و رستگاری انسان ها است.

اکنون در آغازین سال های گام دوم انقلاب با هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی،وظیفه ای خطیر بردوش ماست که از این زلال پاسداری نموده و بکوشیم تا با شتابی روز افزون شالوده تمدن نوین و بزرگ اسلامی با محوریت ایران عزیز قوام یابد. تشکیل «کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران»با هدف فراهم سازی بستری مطمئن و مسیری پویا برای تحقق این امر صورت گرفته است.

بدینوسیله در اجرای تبصره ۲  وظایف  کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران مصوبه جلسات ۸۴۶ و۸۶۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنابه پیشنهاد رئیس محترم کمیته، به موجب این حکم جنابعالی را که از اندیشه ورزان و فعالان عرصه علم و فرهنگ و تمدن هستید،به مدت چهارسال به عنوان « عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران»منصوب می نماییم.

امید است با اتکا به عنایات الهی و همکاری و مشارکت با دیگر صاحب نظران و نهادهای ذیربط ،مسیر تحقق اهدا و ماموریت های کمیته، به ویژه سیاست گذاری بر مبنای راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری معطوف به نظریه پردازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی و ایرانی را هموار سازید.

                                                                                          سعید رضا عاملی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *