اجلاس معاونین فناوری پارک های علم و فناوری در جزیره کیش برگزار شد


معاون فن آوری پارک ملی فن آوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و دبیر برگزاری این اجلاس با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: این اجلاس در راستای تحقق شعار سال و هم افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر معاونان پارک‌های علم و فن آوری با معاونان معاونت فن آوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به میزبانی جزیره کیش برگزار شده است.

ابراهیم نبیونی، افزایش تعاملات میان پارک‌های علم و فن آوری کشور، بهینه کردن فعالیت‌های اجرایی پارک‌ها و هم افزایی هرچه بیشتر میان وزارت علوم و پارک‌های علم و فن اوری در راستای تدوین برنامه‌های راهبردی و بهینه کردن فعالیت‌های اجرایی از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس است.

رئیس پارک علوم، فن آوری‌های نرم و صنایع فرهنگی کشور در این اجلاس با بیان اینکه در حاضر بیش از ۴۰ پارک علم و فن آوری با حضور نخبگان در سراسر کشور فعال است که در حوزه دانش بنیان‌ها فعالیت می‌کنندگفت: اشتغال آفرینی، حمایت از تولید داخل، رفع نیاز‌های مردم با محوریت صنایع دانش بنیان و امید آفرینی از جمله دستاورد‌های پارک‌های علم و فن آوری کشور است.

محمد حسین ایمانی خوشخو افزود: با راه اندازی معاونت فن آوری در وزارت علوم، زمینه اتصال و هماهنگی هر چه بیشتر میان دستگاه‌ها، جامعه و پارک ها‌ی علم و فن آوری فراهم می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *