طراحی و دیزاین داخلی با دانش و فناوری شرکت های ایرانی


امید اسماعیلی مکرم مدیرعامل شرکت خلاق طراحی و ساخت برژمان در مورد فعالیت این شرکت به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس گفت: حوزه فعالیت ما در زمینه معماری، طراحی و دیزاین داخلی است و محصولات نیز بعد خدماتی دارد و فیزیکی نیست.

وی افزود: بخش طراحی و خلاقیت این شرکت در بعد فناوری فعالیت می‌کند که برای پروژه‌ها، تکمیل فضا و استفاده کاربران همچون فضاهای پارک علم و فناوری کاربرد دارد که شرکت ما با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری برای کاربرانشان طراحی می کنند.

مدیرعامل شرکت خلاق طراحی و ساخت برژمان ادامه داد: همه تلاش ما اینست تا دانش فنی خود را در بخش طراحی، خدمت گرفتن نیروهای انسانی مجرب و تولید محصولات توسط این افراد بکارببریم و با توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دانش بنیان، کارآفرینی و اشتغال» به بهره وری هرچه بیشتر برسیم.

اسماعیلی گفت: این تخصص به ما اجازه می دهد تا بررسی کنیم که چگونه کارکنان دفاتر از فضای فعلی خود به نحو احسنت استفاده کنند و در نهایت طراحی باعث ایجاد یک دفتر الهام بخش انرژی بخش باشد.

وی در ادامه به صادرات محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: صادرات ما به این شکل بوده که در کشور چین با برخورداری از یک دفتر جهت برنامه ریزی، دانش و فناوری خود را در اختیار این کشور قراردادیم و طراحی و دیزاین داخلی آن ها را انجام دادند.

مدیرعامل شرکت خلاق طراحی و ساخت برژمان اظهارکرد: پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی سعی کرده تا از ما هرچه بیشتر حمایت کند.

گفتنی است، شرکت خلاق طراحی و ساخت برژمان، به ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مرتبط با طراحی و دیزاین به شرکت های مستقر در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی می پردازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *