کارگاه «آشنایی با امور قراردادها» در گام دوم برگزار شد


دومین کارگاه آموزشی «آشنایی با امور قراردادها» که از سری نشست های آموزشی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی است با حضور «معاون تحقیقات، آموزش و حقوق شهروندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری» بیست و نهم بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش سیناپرس، دومین جلسه از کارگاه های مشاوره تخصصی «آشنایی با امور قراردادها» که از سری نشست های آموزشی مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم صنایع فرهنگی است با حضور دکتر بتول آهنی «معاون تحقیقات، آموزش و حقوق شهروندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری» روز چهارشنبه، بیست و نهم  بهمن سال جاری در محل پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

این نشست کارگاهی با حضور مدیران و نمایندگان شرکت های مستقر در پارک ملی علوم و فناوری های نرم  و صنایع فرهنگی، به منظور کسب آگاهی در بحث قراردادهای حقوقی کسب و کارها برگزار شد. آهنی در این جلسه به ذکر ادامه موضوعات در حوزه قراردادهای تجاری و اصول و مبانی مربوطه پرداخت. 

گفتنی است، جلسه نخست این کارگاه با همین عنوان هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار شده بود که مباحثی درباره آموزش های لازم و ضروری در زمینه قوانین و امور قراردادها به شرکت ها ارائه شد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *