شگفتی یک نمایشگاه در عرصه فناوری و فرهنگ


به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بدون تردید با توجه به ظرفیت های موجود در کشور این قابلیت وجود دارد که بتوانیم روابط بین الملل خود را بر پایه صنایع فرهنگی توسعه دهیم.

دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خلال بازدید از نخستین دوره نمایشگاه «فناوری و صنایع فرهنگی» در گفتگو با خبرنگار سیناپرس گفت: حجم اطلاعاتی که این نمایشگاه ار صنایع فرهنگی کشور می دهد بسیار شگفتی آور و این حجم از کار در حوزه فرهنگ بسیار تحسین بر انگیز بوده و کاملا واضح است که گام های حساس و بزرگی برداشته شده است.

وی گفت: به اعتقاد من امروزه در بحث توسعه صنایع فرهنگی برای تجاری سازی همه چیز محیا است و ما باید دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم. خوشبختانه خوب پیش رفته است و اکنون نیازمند هم افزایی میان سازمان ها و مجموعه های مرتبط برای بهره برداری بیشتر است.

به گفته مظفری، بدون تردید با توجه به ظرفیت های موجود در کشور این قابلیت وجود دارد که بتوانیم روابط بین الملل خود را بر پایه صنایع فرهنگی توسعه دهیم از آنجایی که منطقه آزاد کیش محل رفت و آمد افراد زیادی از کشورهای گوناگون است، می توان این بستر ها را در این منطقه رشد و گسترش داد.

وی گفت: اگر تنها به بازار بزرگ هشتاد میلیونی ایران در راستای تجاری سازی صنایع فرهنگی بپردازیم اقتصاد پویاتری شکل خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *