بازدید از نمایشگاه آثار سوخته‌نگاری مؤسسه ملی فرهنگی هنری سوخته‌نگاری ایران با عنوان «شوق وصل»


نمایشگاه آثار سوخته‌نگاری مؤسسه ملی فرهنگی هنری سوخته‌نگاری ایران (چند منظوره) که با عنوان «شوق وصل» روز چهارشنبه 1 مرداد 99 در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی افتتاح شد، در سومین سری از بازدیدهای مسئولین و مدیران کشور از نمایشگاه سوخته نگاری شوق وصل در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی کشور، میزبان دکتر محمدتقی بانکی رییس مدرسه کسب و کار وابسته به دانشگاه صنعتی امیرکبیر و عضو اتاق بازرگانی تهران بود.

دکتر بانکی که مدیر بخش کسب و کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌باشد و در زمینه توسعه و رشد مسایل فرهنگی نیز فعالیت‌ می‌کنند ضمن بررسی دقیق و تحلیل آثار سوخته نگاری به ابعاد گسترده در عرصه کسب و کارهای فرهنگی و اینکه همیشه در هر زمینه‌ای تحولات بروز را باید در نظر داشت اشاره کرد.

محمدتقی بانکی با اشاره به عصر تکنولوژی و تغییر سبک تجارت در دنیا، اشاره‌ای به تحولات بروز در عرصه ارایه آثار هنری و فعالیتهای فرهنگی هنری داشته و آینده این هنر را ستودند.

عضو هیأت علمی اضافه کرد: باید در نظر گرفت امروزه که همه صنایع و مشاغل در حال تحول هستند، ما نیز باید با حفظ اصالت در فعالیت‌ها، با شیوه‌های نوین و همگام با رشد علم و صنعت در دنیا حرکت کنیم. 

استاد مرتضی نداف مدیر عامل موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران، ضمن ابراز خرسندی از بازدید دکتر بانکی از نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه دکتر بانکی یکی از اساتید برجسته و باتجربه دانشگاهی می‌باشد ان‌شاءالله ضمن یادگیری از تجارب ارزنده ایشان در حوزه کسب و کار نوین، همگام با پیشرفت علم، این هنر را نیز توسعه داده تا در عرصه بین‌المللی جایگاه واقعی این هنر باستانی ایران زمین مستحکم‌تر شود.

در پایان بازدید از نمایشگاه، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با دکتر محمدتقی بانکی و استاد مرتضی نداف گفتگوی صمیمانه‌ای داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *