تشکیل کمیته اجرایی افتتاح «پردیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» در جهاددانشگاهی استان مرکزی


کمیته اجرایی افتتاح «پردیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی»در جهاددانشگاهی استان مرکزی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ پیرو تفاهم نامه 3 جانبه پارک ملی علوم فناوری و صنایع فرهنگی، جهاددانشگاهی استان و پارک علم و فناوری استان مرکزی، پردیس پارک علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی استان مرکزی راه اندازی خواهد شد.

بر همین اساس کمیته اجرایی افتتاح پارک علوم و فناوری های نرم با حضور محمدرضا آقاجانی مسوول امور توسعه نوآوری و کارآفرینی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تشکیل شد و در این جلسه چگونگی آماده‌سازی محل افتتاح پارک و برگزاری مراسم افتتاحیه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با توجه به اهمیت موضوع و تاکید استاندار مرکزی و امضا کنندگان تفاهم نامه، پردیس پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در ایام الله دهه فجر در جهاددانشگاهی استان مرکزی افتتاح خواهد شد.

محل افتتاح این پارک اخیرا توسط نبیونی معاون فناوری پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی مورد بازدید و جلساتی با رییس و معاونان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

گفتنی است؛ مسوولیت اجرایی پیگیری پردیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی” در جهاددانشگاهی استان مرکزی بر عهده مهدی علی‌سلیمان از پرسنل این واحد سازمانی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *