انتخاب دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو به‌عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن گردشگری ایران


رئیس هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره انجمن علمی گردشگری ایران انتخاب شدند تا در یک دوره دوساله فعالیت های این انجمن را توسعه بدهند.

در آخرین جلسه ی هیئت مدیره انجمن علمی گردشگری ایران که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو به اتفاق آرا به عنوان رئیس هیئت مدیره این انجمن انتخاب شد و دکتر ولی تیموری به عنوان نائب رئیس و دکتر محمد علی شادی به عنوان خزانه دار این انجمن انتخاب شدند.

اعضای هیئت مدیره انجمن گردشگری ایران عبارتند از دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو از دانشگاه علم فرهنگ، دکتر ولی تیموری از پژوهشگاه میراث فرهنگی، دکتر مجتبی جاودان از دانشگاه خوارزمی، دکتر محمد علی شادی و دکتر ناصر امینیان از فعالان صنف گردشگری، دکتر شهاب طلایی شکری از دانشگاه امام صادق،؛ دکتر ناصر رضایی از پژوهشگاه میراث فرهنگی و دکتر سعید خلیلی کارشناس گردشگری سازمان برنامه و بودجه؛ که برای یک دوره دو ساله فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است دکتر ایمانی خوشخو از اعضای مؤسس انجمن علمی گردشگری ایران بوده و این انجمن تنها نهاد علمی در حوزه گردشگری مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیش‌از 1000 عضو می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *