رئیس هیئت مدیره شرکت شرکت ره پویان آینده:«باریباس» تسهیل کننده خدمات است


رئیس هیئت مدیره شرکت ره پویان آینده گفت: ما رقیب کسی نیستیم، بلکه تسهیل‌کننده خدمات هستیم و آن را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهیم.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی- حمل و نقل بار با بهره‌برداری از ظرفیت تجاری و صادراتی بالا، از حوزه‌های موفق برای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان محسوب می‌شود. شرکت ره پویان اقتصاد آینده که درحال ثبت برند خود با نام «باریباس» است نیز از فعالان این حوزه محسوب می‌شود

اسماعیل بیاتی رئیس هیئت مدیره شرکت «ره پویان اقتصاد آینده» بیان کرد: حوزه فعالیتی که در این سامانه باری برنامه‌ریزی کرده‌ایم، خدمات حمل و نقل بار به صورت آنلاین در سراسر کشور است. این سامانه در حقیقت بهره‌برداری از یک مدل موفق بین‌المللی همچون DHL است. ما با بومی‌سازی این مدل حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و بین‌المللی را به آن افزوده‌ایم. همچنین مجموعه‌ای از بارهایی با اندازه‌ و ارزش مختلف را در یک پلتفرم جمع‌آوری کرده‌ایم تا مردم بتوانند به صورت درب تا درب و با قابلیت‌های دلخواه بار خود را بفرستند. ردیابی بار نیز از دیگر محاسن این سامانه است.

وی افزود: بسیاری از شرکت‌ها در کشور در این حوزه فعالیت میکنند؛ ما در این سامانه  پنل‌هایی را طراحی کرده‌ایم که شرکت‌ها بتوانند خدمات خود را در این سامانه معرفی کنند و کار خود را انجام دهند. ما در هر شهر با یک الی دو شرکت همکاری داریم. می‌توان گفت ما رقیب کسی نیستیم، بلکه تسهیل‌کننده خدمات هستیم و آن را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهیم.

رئیس هیئت مدیره این شرکت سپس ادامه داد: ما در این سامانه مشتری‌های گوناگونی داریم؛ صاحبان کالا، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل که برای هریک از آنها اپلیکیشنی را طراحی کرده‌ایم که کار را تسهیل کند. برای ما مهم‌ است که تنها با شرکت‌هایی فعالیت کنیم که از سازمان راه‌داری مجوز حمل و نقل داشته باشند. همچنین برخی از شرکت‌ها نیز به صورت آنلاین بارنامه صادر می‌کنند. بنابراین ما  با تشکیل این پلتفرم امکانی را فراهم کرده‌ایم که همه مردم سراسر کشور و یا خارج از کشور بتوانند بار را جابه‌جا کنند و در این خصوص نگرانی‌ای نداشته باشند. سازمان راهداری و اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز به واسطه مجوزی که به ما می‌دهند بر ما نظارت دارند.

اسماعیل بیاتی در خصوص ظرفیت صادراتی این حوزه افزود: ترانزیت کالا مهم‌ترین بخش صادرات در حوزه حمل و نقل است. در بخش بین‌المللی همه شرکت‌ها، رانندگان و صاحب‌ کالاهایی که کار ترانزیتی انجام می‌دهند در این سامانه کار خود را معرفی می‌کنند و به این ترتیب، شرکت‌های دارای مجوز کار آنها را انجام می‌دهند. صادرات قطعا یکی از بخش‌های مهم کار ماست که الگوی بین‌المللی نیز دارد.

وی همچنین خبر داد: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در حال حاضر بازارگاه‌هایی در مبحث حمل و نقل بار وجود دارد اما صرفا جاده‌ای هستند اما در باریباس حوزه فعالیت زمینی، ریلی، هوایی و دریایی است و با مجوزهای مورد نیاز می‌باشد.

بیاتی در آخر گفت: ما می‌خواهیم کار رانندگانی را که زیر نظر اتحادیه‌های مختلف در این حوزه فعالیت میکنند و هفتاد تا هشتاد درصد جامعه حمل بار را تشکیل می‌دهند را تسهیل کنیم و دسترسی آسانی را برای عموم مردم فراهم کنیم. امیدواریم بتوانیم این فرهنگ تعهد اجتماعی را ایجاد کنیم و شروع خوبی را برای آن رقم بزنیم.

انتهای پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *