توسعه همکاری‌های مشترک به ویژه در عرصه گردشگری


رییس بنیاد علمی اکو ضمن حضور در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، از نزدیک با رییس و مدیران این پارک گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، دکتر سید کمیل طیبی، رئیس بنیاد علمی اکو صبح امروز 2 مهر ماه به همراه حسن تقی زاده انصاری و سیدمهدی حسینی از مدیران و فعالان گردشگری و هتلداری طی نشستی با حضور رییس، معاون فناوری و دو نفر از مدیران پارک، در مورد ظرفیت‌های همکاری و برگزاری رویدادها و بازدید های مشترک در حوزه گردشگری همفکری و تبادل نظر کردند.

دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این پارک ارائه کرد و گفت: شهر جهانی فناوری های نرم و صنایع خلاق ظرفیت تازه ای برای ارزش آفرینی و توسعه در کشور فراهم خواهد کرد و ابراز امیدواری کرد: کشورهای همسایه و عضو اکو جایگاه ویژه ای در شهر جهانی خواهند داشت.

در ادامه نشست دکتر سید کمیل طیبی رئیس بنیاد علمی اکو با اشاره به جایگاه ایران در بین کشورهای عضو اکو، گفت: اشتراکات فرهنگی کشورهای عضو اکو زیاد است و حوزه های فرهنگ و هنر و صنایع خلاق ظرفیت‌های بسیاری در توسعه تعاملات بین المللی اقتصادی و فرهنگی برای این کشورها فراهم کرده که باید توسعه یابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *