کاتالوگ مصور گردهمایی هنرمندان پیشکسوت توسط روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد


کاتالوگ مصور گردهمایی هنرمندان پیشکسوت که همزمان با آیین فرهنگی شب یلدا توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شده بود،  به همت روابط عمومی این پارک منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، این کاتالوگ با مسئولیت دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو و توسط اداره روابط عمومی پارک تهیه شده و در آن عکس هایی که توسط آقایان عماد سلطانی، امید کیوان آرا، کیاش مسیبی و عماد دوستی گرفته شده، به تصویر کشیده شده  و صفحه آرایی آن‌را جعفر خدادی انجام داده است.

این گردهمایی که از آن به عنوان بزرگترین گردهمایی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت در ســالهای اخیر یاد شد، با هدف تکریم هنرمندان پیشکسوت، استفاده از ظرفیتهای تخصصی هنرمندان در صنایع فرهنگی، آشنایی هنرمندان با ظرفیتهای زیست بوم فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ویژه در فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی و در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزارشد.

برای دریافت فایل پی دی اف کاتالوگ مصور اینجا کلیک کنید.

گفتنی است گردهمایی هنرمندان پیشکسوت به مناسبت پاسداشت آیین فرهنگی شب یلدا به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، 29 آذر ماه 1402 در سالن اجتماعات دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی با حضور بیش از ۳۵۰ تن از هنرمندان پیشکسوت کشور برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *