گردهمایی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد جهاددانشگاهی


گردهمایی پارک‌ها، مراکز رشد، مراکز نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری‌سازی جهاددانشگاهی چهارشنبه 9 اسفند ماه با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدصادق خیاطیان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر محمدجواد صدری مهر دستیار ویژه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دکتر عزت اله افضلی معاون امور اقتصادی استاندار البرز، دکتر ابراهیمی سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی در عرصه فناوری و تجاری‌سازی برگزار شد.


به گزارش روابط‌عمومی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی در این گردهمایی دو روزه که در پارک علم و فناوری البرز آغاز به کار کرد، از پنج محصول دانش بنیان رونمایی شد.


سیستم هوشمند تفکیک مصارف آب خانگی که توسط شرکت دانش‌بنیان مهندسی آبار توزین تولید شده است یکی از این محصولات بود. با توجه به بحران آب در کشور و اهمیت حفظ و حراست از این مایه حیات بخش در تمام بخش‌ها، به خصوص بخش خانگی در کشور و فرهنگ سازی در جهت مدیریت مصرف آب و در نهایت رسیدن به یک الگوی مصرف پایدار در کشور می‌توان از این محصول به عنوان یک محصول راهبردی در رسیدن به این اهداف استفاده کرد.


همچنین محصولاتی همچون فرومون سوسک حنایی خرما و فرومون پروانه برگخوار پاییزه، سنسورهای اکسیژن پزشکی، داروهای گیاهی از دیگر محصولاتی بود که در این مراسم رونمایی شد.


امضای چندین تفاهم‌نامه‌و قرارداد همکاری، برگزاری پنل‌های انتقال تجربه و افتتاح دو مرکز توسعه قراردادی CDMC توسط پارک علم و فناوری البرز با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نیز سخنرانی خبرگان صنعت هم از دیگر برنامه‌های این گردهمایی دو روزه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *