در دورهمی پایان سال اعضای پارک تاکید شد: همت جمعی و جهادی برای رسیدن به اهداف


صبح روز دوشنبه 21 اسفند 1402 اعضای پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گردهم آمدند و طی جلسه ای 2 ساعته در مورد برخی از مسائل مهم حوزه فعالیتی پارک همفکری کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در این جلسه دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس این پارک با تبریک پیشاپیش نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان موفقیت های سال 1402 را نتیجه تلاش، همکاری و همدلی همه اعضای پارک عنوان کرد و از تک تک همکاران حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر ایمانی خوشخو برخی از دستاورد های شاخص سال 1402 را برشمرد و با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور در مورد راه اندازی شهر جهانی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: در تاریخ جهاددانشگاهی سابقه ندارد که رئیس جمهور وظیفه ای را بر دوش یکی از واحد های جهاددانشگاهی گذاشته باشد. وی افزود: جناب آقای دکتر رئیسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را موظف کرده با همکاری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی را راه اندازی نمایید.

رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی تاکید کرد: این ابلاغیه و برنامه هایی که برای سال جدید پیش بینی شده است، همه مار را ملزم می کند در سال جدید برای رسیدن به نتایج دلخواه، تلاش و هماهنگی خود رادر پارک بیشتر کنیم. وی با اشاره به چند چندین تفاهم نامه همکاری با دستگاه ها و سازمان های فعال در عرصه فرهنگ و هنر گفت: باید در سال جدید برای بهره برداری از این ظرفیت های ایجاد شده، پیگیری لازم انجام شود.

دکتر ایمانی خوشخو با بیان تاریخچه ای از فعالیت ها و دستاورد های دانشگاه علم و فرهنگ و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و تشریح برخی از خدمات آقای دکتر علی حسنی معاون پشتیبانی پارک، ایشان را یکی از سرمایه های جهاددانشگاهی عنوان کرد و تاکید کرد: سرمایه های معنوی به راحتی به دست نمی آیند. باید این سرمایه ها را حفظ کنیم و ضمن احترام به ایشان، قدردان تلاش ها و زحمات آنها باشیم. 

در ادامه معاونان، مدیران و اعضای پارک طی سخنانی، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند. این دورهمی در پایان با صرف نهار و گرفتن عکس یادگاری، به پایان رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *