آیین اختتامیه و نمایشگاه آثار برتر دومین جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی
اهداف برگزاری:
- ایجاد انگیزه در بین تولید کنندگان به بهره گیری و استفاده گسترده و معنا دار از بسته بندی در تکمیل فرآیند تولید.
- ایجاد و پیدایش اشکال و روش هایی خاص، جدید وجذاب در ارایه محصولات فرهنگی به مصرف کنندگان.
- ایجاد شبکه منظم چند سویه در بین طراحان، تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات فرهنگی.
- افزایش روز افزون تولیدات با پوشش مناسب و تصاحب بازارهای داخلی وجهانی.
- ارایه بسته بندی استاندارد محصولات فرهنگی در پوشش بسیار زیبا و مناسب
- ایجاد سازوکارمناسب جهت نهادینه کردن صنعت بسته بندی در حوزه محصولات فرهنگی.
- گسترش فضای رقابت، نوآوری و خلاقیت در عرضه محصولات فرهنگی در قالب بهترین پوشش و بسته بندی.
- تقویت ظاهر مناسب بسته بندی محصولات فرهنگی به عنوان عامل بصری بازاریابی محصول.
- رونق بخشیدن به کسب و کار و ایجاد فضای کاری جدید در قالب استارت آپی نوین به منظور ثروت آفرینی.
- توجه بخش خصوصی در بسته بندی از حالت مقطعی به پایدار.
زمان اجراآبان ماه 1400
محل اجراپارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی